Jobba jobba

Duggregnet är välkommet denna morgonen.
Doften av regn på varm asfalt är väl underbart.
Något som är mindre underbart är doften som når min näsa när jag går in i vilorummet på jobb.
Många obehagliga dofter på ett och samma ställe...hmm!! Tror jag avvaktar med den där powernappen 😅

Dagarna går fort nu. 
Känns som att det va igår som skolan slutade...nu är det snart dags att sätta sig bakom bänken igen.
Men först blir det en resa till Norge.

Det här med resor har tidigare inte varit så lockande...men nu sista tiden så kommer jag på mig själv med att drömma om mysiga café och intressanta museum i olika delar av vår underbara värld.
Bara att få vakna någon annanstans, känna nya dofter, upptäcka nya saker.
Känna att man lever, inte bara existerar.

Jag vill lära mig saker. Uppleva allt som livet har att erbjuda.
Tiden är emot mig men jag ska nog fixa det. 

Så många saker som jag vill göra.
Så mycket jag vill se.
Och i sinom tid kommer jag att få det.
Ge mig bara lite mer tid!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0