En underbar dag med de bästa ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu lider dagen mot sitt slut och jag ska sätta igång ett avsnitt av Morgan Freemans "Jakten på Gud". 
Den lockar mina tankar och utmanar mina föreställningar om livet.
En perfekt avslutning på en perfekt dag.

Just denna dagen sparar jag och lägger i mitt "perfekta dagar" fack 😍 
Tack Farmor Ann-Britt för att vi (jag) fick följa med på den här fina dagen.

Ha en underbar kväll 🌞 
Imorgon vankas jobb för hela slanten, från 06.30-19.00 😏 men det gör inget...för snart ska vi vila upp oss ordentligt 😁

Hej så länge!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0