God morgon världen!!

Larmet ljöd kl 04.30 imorse till min stora sorg.
Jag ville inte alls gå upp, trots att jag gick och lade mig kl 20.00 igår.
Jag jobbade i helgen där larmet ringde en timme tidigare än imorse och det känns som att jag bara jobbade och sov bort hela helgen.
Men även om jag jobbade i helgen så va det denna morgonen som kändes.
Nu börjar sommarens arbete.
Dags att köra buss deluxe.
Medan jag plockade fram min körspec imorse så fyllde jag i min nästa ansökan om tjänstledighet. 
Ett helt år framåt där skolan ska fylla min vardag.
Jag kan inte låta bli att undra hur mitt liv ser ut om ett år. 
Jag väcks Ur mina funderingar av några kollegor som önskar mig en god morgon 🌸
Strax därefter beger jag mig ut till bussen. 

Nu står jag i Bårslöv och väntar på att få köra lite.
(null)

Jag har precis ätit mitt mellanmål och känner hur energin sakta sprider sig i kroppen.
Det tog nån dag innan jag kunde komma i fas med mina måltider, men nu är jag där.
Jag har faktiskt saknat mina enkla sallader.
Mina mellanmål och min goda kopp kaffe på morgonen.
Det är underskattat faktiskt.
Igår tog jag en långpromenad, behövde röra på kroppen. Medan jag gick mumsade jag i mig en liten låda med ekologiska körsbärstomater 😍 så så gott det va.
Hoppas snart att mina tomatplantor vill leverera ❤️ då ska jag äta tomater hela hela tiden hehe.

Ha en underbar dag och håll tummarna att vädret håller i sig till på onsdag, då är jag ledig och ska mysa med mina älsklingar ❤️☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0