En vanlig kväll!!

(null)

En vanlig kväll hos oss.
Lava har oftast redan gjort sin läxa och nu får jag och Nova en stund för oss själva.
Den stunden är en stund av kärlek, engagemang, glädje, ibland frustration.
I början va det jobbigt för lilltjejen men nu har det vänt. Nu är hon positiv och engagerad.
Efter läsläxan idag så letade hon fram en korsordsbok och sen fortsatte vår lilla stund. 
Det är underbart att se glädjen och stoltheten i hennes ögon.

Jag blev klar med mitt skolarbete idag och lämnade in det. 
Känslan när jag trycker på "lämna in" är så skön.
Det roliga är att när jag lämnat in ett arbete så släpper jag det direkt, även om jag är osäker på resultatet så lägger jag alltid det bakom mig.
Det är väldigt tacksamt många gånger.
Så imorgon ska jag åka till Ängelholm och jobba lite och inte alls tänka på skola.
När jag kommer hem är det fredsgsmys med tjejerna ❤️

Ha en fin kväll 🌸
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0