Hipp hipp hurra!!

Tusen tack för all uppvaktning idag 🌸 jag blir lite överrumplad över alla fina ord, presenter och hälsningar.
Dagen har varit helt perfekt och nu tänkte jag avsluta den med en film i soffan.
En soffa som har fått nytillskott av kuddar dagen till ära.
Tack alla för de fina presenterna 🙏🏻
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

33 år gammal....eller ung! Vad tycker ni? 😉
Några gråa hår har jag ännu inte funnit men det finns väl andra anledningar till att dom inte infunnit sig.
Nej jag är faktiskt ganska nöjd över tillvaron, livet och kroppen för tillfället.
Det får man lov att vara ibland, inte för ofta..men ibland.
(null)

(null)

Nu tackar jag för mig och önskar er en fortsatt mysig onsdag 👋🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0