Inspiration

Träning handlar om mat, sömn, disciplin och svett. 
Det handlar om smärta och total tillfredställelse.

Jag vet att jag har en tendens att bli lite manisk när jag väl påbörjat något...men är det alltid något dåligt? 

Jag har mål med träningen, precis som alla andra.
Jag vill framförallt må bra men inte bara på insidan utan även på utsidan.
Jag vill trivas med mig själv.
Vara stolt över det som tittar tillbaka i spegeln.
En stark kropp kräver engagemang, inget som händer över en natt.
Därför kan jag nu vara nöjd när jag ser resultatet av snart 3 månaders träning.
Jag är visserligen inte klar, vill bli starkare och fastare.
Det går långsamt men i rätt riktning.
Idag va jag på gymmet ett tag, det kändes skönt.
Denna veckan kommer jag inte kunna träna så mycket, måste bli klar med mitt arbete. Men sen så kör jag på 100 %.

Ha en superfin kväll! 
Natti natti! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0