Lite loom.....

(null)

(null)

(null)

(null)

Lava "jobbade" lite extra idag 😊 
Superfina armband blev resultatet.
Hon har börjat fĂ„ smak för "business" 😉

Jag och flickorna va och hÀlsade pÄ min gamla dagisfröken idag, alltid lika trevligt.
Oftast nÀr jag hÀlsar pÄ Àr dom i skolan men denna veckan har dom liv sÄ nu fick dom oxÄ hÀlsa pÄ Ulla och Lasse.
(null)

Vi fikade och sen blev det en omgÄng med UNO...som Ulla för övrigt vann.

Sen Ă„kte vi hem och jag lagade middag medan barnen spelade spel och skapade fina armband.
(null)

(null)

SĂ„ med andra ord har dagen varit bra.
Morgondagen bestÄr av sjukhusbesök och en trÀff med en gammal vÀn som jag inte sett pÄ lÀnge.

God natt pĂ„ er!! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0