Middag med familjen

Idag fixade jag till lite god Chiligryta med persilja och surdegsbröd till en liten skara av min familj.

Födelsedagsmiddag/syskonträff va tanken och det blev en lyckad kväll.
Nu ska jag strax lägga mig, ska bara reflektera över dagen och kvällen.
Sitter och tänker på att man tar vissa saker för givet, familjen till exempel.
Jag vill inte göra det. Därför försöker jag ändra på det tankesättet.
I slutändan är det de som räknas, valen man gör.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tillsammans med barnen, Romina och Rickard så kollade jag finalen av melodifestivalen.
Min favorit kom på tredje plats. 
Jag tycker liten synd om Nova, hennes favorit vann finalen och hon somnade i soffan innan resultatet kom.
Men hon kommer bli glad imorgon när jag berättar den glada nyheten 😉
(null)

Stort tack till alla som kom idag och alla fina presenter ❤️❤️ ni är guld värda.
Tack till Eva och Uffe för den jättefina skålen, perfekt till alla mina sallader 🥗😍
Och tack till pappa för mina i framtiden fina fötter 😘
Älskar er alla!! 

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0