En dag på stranden

Så jäkla kallt va det. 
Blåsten blev väldigt intensiv när solen försvann bakom de tjocka molnen. 
Trots det sprang barnen vid strandkanten och letade snäckor och stenar.
Vi fick ihop en del innan vi dag upp och åkte hem.

Vi ha hemma en stund och åt lunch sen åkte vi hem till Fia och Christian där flickorna äntligen fick bada lite.
Solen hade hittat fram så jag njöt i solstolen medan jag mumsade på frukten som blev över från igår.

Trots det tveksamma vädret har det varit en supermysig dag. 
Vi avslutar den med en bra film i soffan innan det är dags för tjejerna att lägga sig.
Då är det dags för mig att få gjort lite skolarbete.
Jag har en del kvar som ska göras innan jag för lov att gå på sommarlov.

Här har ni lite bilder från idag 🌸😊🌞

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0