Dags för jobb

Det va segt imorse när man skulle gå upp. Jag kom inte i säng förrän efter 12 och det kändes. 

Men dagen har bjudit på solsken och en skön promenad vid Mölledammarna. Så den har varit helt okej. 
Nu har jag ätit lite och ska ta en liten siesta på soffan innan det är dags att dra till jobb. 
Känns väldigt drygt att inte börja jobba förrän 22.00 men men....money rules! 

Imorgon är det en lång dag i skolan. 
Ska bli spännande att få lite feedback på vårt arbete. Då har man lite att jobba med sen oxå. 

Nova lär bli överlycklig, hon får vara ett tag på fritids. Hon har tjatat om att få vara där och leka med kompisarna men eftersom Viktor är sjukskriven och jag pluggar "bra tider" så blir det inte så ofta att hon är där.
Men imorgon ska hon leka en stund iallafall. 

Nu säger jag god kväll...ha en fin kväll 😁
(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0