God natt

Examination gick helt okej! 
Jag påbörjade nästa prov när jag kom hem, ska fortsätta imorgon. 
Nu ligger jag i soffan och tittar lite tv innan det är dags att sova. 

Klockan är ställd på 08.25.
Kl 08.30 ska jag ringa till onkologen och prata med sköterskan. 
Känns väl sådär...men jag hoppas att det medför en förklaring av nåt slag iallafall. 
Ömheten i ryggen gör nu sig känd hela tiden. 

Jag är på sätt och vis tacksam över allt som pågår just nu, prov och examinationer. Det gör att jag för en stund kan tänka på nåt annat. 
Den här helgen till exempel kommer bestå av plugg endast, inlämningen ska ske på måndag så det är bara att gräva ner sig i skolarbetet och hoppas på det bästa.

Nu är det dags att sova, god natt ✨



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0