Klar för denna gången

Sitter på tåget hem nu. 
Känslan är lättnad.
Kursen är över....eller ja om jag nu inte behöver komplettera. Men hur dom helst så är den här kursen över och jag blickar vidare mot nästa.
 På måndag sätter jag och Emma igång och sen är det full fart så vi kan bli klara snabbt och ha lite julledigt. 

Men innan måndag kommer så är det helg. Min helg består av jobb. 
Ska köra tågersättning....kul kul!! 

Så det blir väl inte att vila upp sig direkt. 
Arbetstiden är väl inte den smaskigaste heller...10-22.10 😅
Men jag ska inte klaga...jag tjänar en bra slant så....och jag jobbar hellre färre dagar och långa dagar än korta utspridda lite här och var. 

Tränade igår...ont i benen idag. 
Tänkte att jag skulle vila lite men imorgon får det nog bli en tripp till gymmet ändå. 
Annars kan jag inte gotta mig sen när det är dags för fredagsmys 😊 
Denna gången har jag några extragäster hemma oxå. 
Barnen är överlyckliga 😊 Max och Molli oxå antar jag. Fia skulle träna sen joinar hon oss oxå. 
Tror barnen beställde Jurassic Park 3...woop woop 😁

Dimman ligget tät utanför fönstret.
Tåget rullar på....dagarna försvinner en efter en. Minuterna skyndar...till slut har en vecka försvunnit. Helt plötsligt har ett år gått. 
Var tar egentligen tiden vägen? 
Det går för fort...jag hinner inte med. 

Hinner inte med alls......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0