Lugn lugn

Dessa jobbiga beslut.
Jag känner mig så kluven.
Vad är rätt och vad är fel liksom.....
Äh va fan....jag tar en pepparkaka....det är jag värd 🤣

Det är just nu en hets kring kalorierna. 
Kvällen är min stora svaghet...när jag sitter i soffan med mitt te och bara vill ha något att tugga på. 

Börjar jag äta då så kan jag verkligen inte sluta. 
Har jag varit och tränat så är det lättare att stå emot men....ändå!! 
Nu sitter jag här...och är sugen.
Vad ska jag göra 😅

Imorgonbitti bär det av till gymmet och bränna lite kalorier innan jag åker vidare till Örkelljunga och Emma. 
Sen på eftermiddagen/kvällen är det innebandyträning för Nova så det är bäst att ta träningen på morgonen istället.
Måste försöka hinna med träningen lite varje dag...åtminstånde tills jag är igång igen.

God kväll!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0