När låtarna hittar mig....

.,.......Please forgive me, I know not what I do
Please forgive me, I can't stop loving you
Don't deny me, this pain I'm going through
Please forgive me, if I need you like I do
Please believe me, every word I say is true
Please forgive me, I can't stop loving you......

Bryan Adams sjunger sin berömda låt när jag är på väg hem.
Orden känns lite mer än dom brukar göra.
Huvudet känns tungt efter en lång arbetesdag med långa körningar.

Det går lite för lång tid mellan körningarna nu och det känns när man väl kör. Jag är mycket tröttare nu när jag kör. 
Jag överlevde med Nocco idag...den piggade upp när jag som mest behövde det.

Nu när jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen....sen var jag i valet och kvalet om jag skulle lägga mig direkt eller om jag skulle göra som jag brukar göra på lördagar....så
Mycket bättre.
Programmet vann och jag sitter/ligger nu i soffan med en kopp te och två majskakor framför mig.
Jag lär somna här så jag lägger mig ordentligt till rätta. 

Kram på er och ha en fin lördag 😊⭐️✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0