Så mycket bättre

Snart är det dags.
Favoritprogrammet sätter snart igång.
Hör redan introslingan i huvudet....så mycket bättre när vi är tillsammans 🎤🎼

Jag förbereder med ett varmt bad och nåt gott att dricka. 
Sen ska jag mumsa på nåt jag inte ätit på väldigt länge.
Burek med fetaost och spenat 😍
Tyvärr har jag ingen ajvar hemma men det går ändå. Ska bli så gott.

Har fått en del plugg gjort idag, är klar med åtminstånde hälften så det känns helt okej. Imorgon kan jag göra färdigt resten....eller jag kan iallafall försöka hehe.
Hade gärna velat ta en tur till gymet oxå men ja jag får se vad jag hinner. Detta arbetet går ju ändå först. 
Ska bli så skönt när jag är klar med den här kursen. Nästa del blir SAG arbetet och det är mer självständigt. Så då kommer det bli mer struktur på vardagen känns det som. 
Ska jobba med en väldigt likasinnad person så det kommer gå skitbra.

Jag och tjejerna tig en tripp ut i Nyhamnsläge idag...det blev lite fika och en promenad vid stranden...balsam för själen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag behövde komma hemifrån lite idag, tyckte jag hörde Gizmos krafsande överallt. 
Pratade med barnen när vi var på väg ut mot havet och dom hade en hel del frågor om Gizmo, döden och allt där emellan. 
Nova hade ritat en teckning till honom så den får vi sätta upp sen. 
Dom har nog inte riktigt förstått att han är borta...men det blir mer på riktigt när dom kommer hem. 
Just nu så är dom hos sin farmor och farfar. 
Jag lämnade av dom där innan jag åkte hem. Hehe lite lustigt, jag lämnar barnen och åker därifrån med en tidning och en whisky 😅 bra byte liksom hehe. 
Nä men skämt åsido....tack för att ni är dom fina underbara personerna som ni är 
Ann-Britt och Jocke ❤️ 
Ni gör så mycket för alla andra och ber aldrig om nåt i gengäld. 
Men i slutändan så kommer ni få tillbaka tusenfalt 😘

Nu ska jag kliva upp ur badet, tända lite ljus och fixa till maten. 
Ikväll blir en mysig kväll med mig själv....välbehövligt ❤️

Kram på er 🌸⭐️✨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0