Vart är du min vän??

Jag saknar dig.
Din värme. 
Energin som du sprider jämt.
När du är borta tränger mörkret in.
Just nu är det mörkt....och kallt.
Jag vet att du hastigt måste kila vidare varje dag, att du bara hinner titta förbi en stund. 
Missförstå mig inte...jag är tacksam för den tiden jag får med dig. Men mycket vill ha mer.

Så snälla du, kom snart igen.

(null)

Min fina älskade sol 😉


Teet smakar extra gott ikväll. 
Ska strax sätta på ett avsnitt av Suits, love it!! 
Tittade faktiskt på ett avsnitt idag när jag tränade hehe. 
Och tro inte att jag slappar på gymet...men det går att titta samtidigt som jag PWar 😊

Imorgon blir det mycket på agendan.
Först frukost med Eva. Sen vidare till Hanna och fixa mina naglar. 

Behöver läsa lite artiklar till på fredag oxå. 
Men det löser vi sen på kvällen.
Allt nåt på gång 😊 
Sånt är livet, eller ja mitt liv. 

(null)

God kväll ✨⭐️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0