Att göra ett val...

Vi kan aldrig veta hur det är att gå i någon annans skor.
Vi kan ana, men aldrig riktigt veta.

Vi baserar våra antaganden på det vi vet, inte det människor runt omkring oss säger till oss. 
Jag kanske inte har all fakta, jag kanske inte vet allt....MEN jag vet en sak, att mina barn betyder allt för mig och jag kan inte ens föreställa mig den smärta jag hade känt om dom hade försvunnit från mitt liv. 
Det är utifrån den tanken som jag uttrycker mig som jag gör. 
Vem är det som ska bestämma om jag är en bra förälder eller ej!! 
Inte om jag är en bra fru eller vän eller familjemedlem....vi pratar om föräldraskap nu.

Vem är det som ska bestämma villkoren för vem som är en bra förälder och vem som förtjänar att vara utan sina barn? 

Vem kan vara tillräckligt objektiv för att fatta detta beslutet? 
För i slutändan så handlar det inte om MIG eller DIG, det handlar om våra barn. 
Vi gör allt för att skydda dom, men till vilket pris? 

Här existerar inga "rykten" som du så fint uttrycker det, inget förtryck heller.
Det enda som finns här nu...är min röst, mina tankar.....

Livet är för kort för att låta hatet regera....låt kärleken ta över istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0