Lektionen

Jag höll i min lektion idag...eller jag höll i 3 stycken för att vara exakt. 
Det gick bra och jag är nöjd.
Min VFU lärare verkade oxå vara nöjd så det känns bra.

När dagen va över så kände jag hur allt bara släppte. Jag blev så trött. 
Huvudvärken som jag vaknade med kom tillbaka, troligtvis för att jag gått och spänt mig hela dagen.

När jag nu lägger mig i sängen så sticker det i kroppen. 
Det är precis som att den försöker säga mig nåt.
Huvudet känns tungt och det ska bli skönt att sluta ögonen. 
Jag tror dock inte att jag kommer få så bra sömn. Det brukar inte bli så när huvudet är fyllt med tankar och funderingar.
Då brukar jag drömma en hel del och då är det inte speciellt kvalitativ sömn jag får.

Det är ganska tröttsamt att vara så känslig.
Minsta lilla som rubbar min tillvaro så fungerar jag inte.
Jag vet att mycket har med mitt förflutna att göra, sjukdomen...men jag hatar att det ska ha sån stor påverkan på mitt liv.
Ni som känner mig vet hur jag känner inför att inte ha kontroll....det rimmar dåligt hos mig.
Så jag gör vad jag kan för att motverka det...än sålänge utan framgång.

Nu ska jag iallafall försöka sova...så sov så gott.

PS. Även om det känns som att vägen är oändligt lång att vandra, så är det aldrig ett alternativ att sluta gå. Speciellt när du inte bara går för sin egen skull, när du gör det för dem som betyder mest i denna världen. Ge inte upp...okej! Det kommer bli lättare, jag lovar. DS

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0