Så mycket bättre...äntligen

Så kluven jag känner mig när melodin ljuder från tv:n ikväll.
Jag har längtad, som jag gör varje år.
Det är dags för den här säsongens "så mycket bättre". 
Jag har följt det slaviskt de senaste åren men samtidigt som det börjar....så känner jag en tomhet. 
Det här är inte bara ett program.
Med det följer många minnen. 
Det känns faktiskt lite som ett svek att sitta här och titta på det själv...men...antar att tiderna ändras.

Jag va iväg i lördes när det hade säsongspremiär så jag får titta på det nu istället.
Klockan är över 22.00 så jag borde redan ha lagt mig...men ikväll får jag stanna uppe lite längre. 
Imorgon är det iväg till Glumslöv igen, sista veckan. Den kommer innehålla lite möten, seminarium och lektioner.
Känns så vemodigt nu när jag tänker på att klassen som jag följt nu kommer gå upp i fyran. Klart jag kommer träffa dom nästa VFU period men det är ändå sorgligt.
Så jag ska ta vara på den här sista veckan 😍

By the way....jag pratade med R2 idag. 
Skickade över min egen skiss på tatueringen som kommer hamna på min rygg.
Känns småpirrigt att det snart är dags.
Kommer vara så jäkla nöjd när den sitter där.
Hur den ser ut får ni kanske se när det är gjort...kanske 😉

God natt där ute! ✨⭐️🌜

Kommentarer
Postat av: Anonym

Darkness is all around us, be careful.

2018-10-21 @ 22:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0