Balli ❤️

Idag är jag väldigt förväntansfull.
Idag ska vi ha en av de betydligt bättre lektorerna på föreläsningen.
Balli är engagerad och levererar varje gång.
Han talar med erfarenhet och fångar sina åhörare...eller så uppfattar jag det iallafall.
Så det ska bli jätteroligt att höra honom idag.

(null)

Morgonen startade superbra med min dundergröt.
Den bestod idag av...håll i er: banan, jordnötssmör, hampafrön, chiafrön, tranbär, gojibär, hampaprotein. 
Alltså behöver jag säga mer.

Men denna superstart på dagen önskar jag även er en fin dag.
Det blåser idag men det gör inget.

Ibland blåser det i våra liv men förr eller senare så lugnar stormen sig....och efter det så tittar solen alltid fram, på ett eller annat sätt 😉

(null)

(null)

Kram på er 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0