Dagens 😊

(null)

(null)

(null)

(null)

Mumsigt!!!

Idag hade barnen kompisar med sig hem. 
Vi hade redan imorse kommit överens om att vi skulle baka när de kom hem från skolan. Så det blev det 😊
Goda muffins blev resultatet 😁
(null)

(null)

(null)

(null)

Den här dagen har varit helt okej, även om föreläsningen va sådär. 
Men jag fick gjort lite på mitt arbete när jag åkte tåg. 
Så än så länge är det plus!! 

(null)

Det fina vädret hjälpte ju oxå till en del.

Nu har jag varit ute och sprungit en runda, så nu håller jag kväll 😊
PH på tv och en god kopp te...perfekt avslutning på en bra dag.

Imorgon funderar jag på att åka till Åstorp och kolla med Arto om vad han tycker om min kommande tatuering. 
Behöver lite proffsråd nu.

God natt ✨🌟🌛

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0