Den där dagen

Ja visst blev det en lyckad dag, kväll 😊
Killarna hittade till Lund där jag och Lava hämtade upp dem. 
Vi åkte till Odensjön och gick en runda där innan det va dags att köra hem igen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi åkte hem och sen va det bara att snabbt hoppa in i duschen och fixa till sig innan jag  fick skynda mig till tåget. 

The rest is history som dom säger 😅🍷
Bilderna talar för sig själv men jag kan tillägga att jag hade en riktigt rolig kväll. Faktiskt va det väldigt längesen jag va ute så där, har nig aldrig suttit på en bar och pratat och skrattat. Det har ju mest varit dansklubbar och så när vi har varit ute. 
Men detta va verkligen roligt.
Sen är det ju människorna som gör det 🌸
Så tack alla för en superkväll och grattis än en gång till Einar som fyller år idag 🎂

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0