Faroeese

Killarna har anlänt, eller ja två av dom anlände igår och den tredje kom idag. 
Men nu är alla samlade och idag va vi på rundtur i Malmö 😊 
Jag passade på att ta en bild för att föreviga detta tillfälle 😊 och för er som undrade hur männen från Färöarna ser ut så ser ni här:
(null)

(null)

(null)

Supertrevliga allihop!!
Imorgon ska vi ut och vandra i våra fina skånska skogar och sen blir det middag ute i Malmö på kvällen. 

Nu ska jag snart lägga mig. 
Romina, Rickard och pappa va här innan och vi åt en helt underbar måltid från Linas. En Nektarinsallad med rostad pistage och grillad fetaost samt en basilikakräm. 
Lovely!!!!
(null)

(null)

Näsan och förkylningen spökar fortfarande så imorgon blir det ordentligt med kläder för min del 🤧
Vill inte att det ska bli värre nu när VFUn börjar på måndag. 

Natti natti 🌛🌟😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0