God morgon 😊

Pulsen Ă€r hög efter cykelturen imorse. 
Jag hann med tĂ„get trots min försening. 
Nu sitter jag hÀr, men andan i halsen och pÄ vÀg mot Helsingborg.

Morgonen va vacker, full av solsken och förvÀntansfull vÀrme i luften.
Jag har en bra kÀnsla i kroppen idag.

(null)

(null)

VĂ€skan Ă€r packad. 
Full av godsaker 😁 majskakor, mellis och lunch. Av allt som Ă€r i vĂ€skan sĂ„ Ă€r maten lĂ€tt det viktigaste. 
Nu för tiden kÀnns det som att mitt liv kretsar kring mat hehe.
Jag Ă€r alltid hungrig och lĂ€ngtar innerligt till nĂ€sta mĂ„ltid. 
Antar att det blir sÄ nÀr man trÀnar....kroppen skriker efter kolhydrater medan man plÄgar den hehe.
TrÀningsvÀrken idag va inte alls sÄ smÀrtsam som jag trodde...lite besviken Àr jag.
Jag vet att man kan ha en effektiv trĂ€ning fast Ă€n att man inte har trĂ€ningsvĂ€rk....men pĂ„ nĂ„t sĂ€tt kĂ€nns det bĂ€ttre om man har lite ont dagen efter 👀đŸ’ȘđŸŒđŸ˜Š

Men men vi fĂ„r vĂ€l se hur det blir efter idag. 
Ska köra ben, axlar och lite annat gott idag sÄ vi fÄr vÀl se vad resultatet blir dÄ.

Ha en underbar dag 🌾

(null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0