Kvällsmat = gröt

Operation övertalning har inletts. 
Jag fixade gröten till tjejerna och dom fick som jag sa välja vad dom skulle ha på. 
Det blev lite gojibär, hampafrön, kanel och äpple. 
Jag kan säga som så här....dom har aldrig ätit upp kvällsmaten så snabbt som ikväll. 
Det bådar gott.
Jag ska snart beställa mer frön och bär så då lovade jag att tjejerna själv skulle få välja nåt att ha på sin gröt. 
Riktigt kul när dom själv är så positivt inställda.
(null)

(null)

(null)

Starka friska kroppar får man inte av vitt bröd och müsli fylld av socker. 
Gör ett aktivt val 🤗

Imorgon är det skola igen, ska försöka komma ut och gå innan skolan imorgon. Får se om motivationen är där imorgon när klockan ringer. 

Natti natti ✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0