Mmmm....

KvĂ€llens mat! Gudomlig 😍

(null)

(null)

(null)

Det rÀckte till middag för mig och tjejerna + 3 matlÄdor.
Sen har jag en matlĂ„da kvar sen förra middagen. 
SĂ„ detta konceptet Ă€r hur bra som helst för mig đŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒ
Älskar att prova nya rĂ€tter, har fĂ„tt en del favoriter redan.

Skolan idag va helt okej. 
Första förelÀsningen va bra, hon som förelÀste va intressant och genuin i det hon förmedlade.
Den andra förelÀsningen va inte lika bra, kan bero pÄ att jag va supertrött nÀr den vÀl började.

NÀr jag kom hem sÄ började jag direkt med maten medan jag varvade med skolarbetet.
Jag kom en bit pÄ arbetet sÄ det kÀnns bra.
Sen medan maten svalnade och jag vĂ€ntade pĂ„ att det skulle bli dags att Ă€ta sĂ„ tittade jag ut. Konstaterade att det va skit trĂ„kigt vĂ€der och att jag lika bra kunde göra nĂ„t bra av det. 
Sagt och gjort sÄ drog jag pÄ mig trÀningsklÀder, kallade ner barnen och gav mig ut och sprang.
Det va riktigt skönt att fÄ tömma huvudet och kroppen pÄ allt.
Sen va aptiten ganska uppjobbad sÄ maten smakade helt otroligt gott.

Vi tog en svĂ€ng hem till Fia och barnen efter maten och nu ligger barnen och sover. 
Jag har kokat en kopp te och ska Ă€ta lite kvĂ€lls snax (bestĂ„r av gĂ„rdagens ugnsrostade rotfrukter). 
Sen Àr det dags att Nanna....lÀr sova gott inatt.
Imorgon Àr det gym och sen skola.
Ha en fin kvĂ€ll allesammans 😊✹

(null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0