Morgonhimmel

(null)

Slutna ögon omger mig.
Energin är låg här på bussen denna morgonen.
En del sover, andra tittar med halvöppna ögon ut genom fönstret.
Utanför sveper det än så länge gröna landskapet förbi.

Om ca 1,5 timme är jag framme vid skolan. 
Motivationen är väl inte på topp (idag heller) men jag hoppas väl nånstans att föreläsaren ska vända det.
Att hon ska säga något som totalt fångar mig, inspirerar mig.
Än så länge lyser den där inspirationen med sin frånvaro.

Kursen som vi läser just nu är faktiskt väldigt intressant och viktig.
Tyvärr så är jag lite jobbig på det sättet, att om föreläsaren är tråkig så blir allt som hen säger lika tråkigt.
Men vi håller tummarna att det blir bra idag.

(null)

Ha en fin dag 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0