PW efter gröt...god morgon

Mmm...som vanligt levererade gröten imorse.
(null)

Det va välbehövligt efter vinet som slank ner igår 😏🍷 
Efter gröten va det till att svida om till träningskläderna. 
Sen bar det ut på en PW....så skönt!!!

Hösten gör sig påmind idag. 
Solen lös och vinden slet i mig medan jag hastade fram. 
Jag kunde inte låta bli att ta lite bilder medan jag gick, hösten kan vara så otroligt vacker.
Eller vad tycker ni?? 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ja det va helt enkelt en riktigt bra PW. En timme lång och 8 km avverkade.
Nästa gång ska det gå lite snabbare bara.

Nu sitter jag här hemma och äter min mellis.
(null)

Mumsigt!! Riskakor är lätt underskattade. Sen ska man inte förkasta Fias goda äpplen. 
Tack än en gång för dessa söta, smaskiga frukter.

Hoppas på en superdag idag trots "stormen" 😅 ja...håll i hatten hehe.

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0