Snark!!!

Händerna är som vanligt kalla, vita.
Kroppen skakar ofrivilligt med jämna mellanrum. 
Det är inte särskilt kyligt idag men enligt min kropp så verkar det vara en jäkla vargavinter redan.
Hatar att frysa, värsta som finns.
Men just idag är det nog inte vädret som gör att min kropp skakar.
Andra saker kan ge exakt samma reaktion.
Rysningar, skakningar och allmänt kall inombords.
Vissa insikter får mig att bara vilja krypa in under mitt eget skinn.

06.13 rullade bussen fram och jag klev på.
En timme innan dess låg jag under mitt varma täcke.
Jag ville verkligen inte gå upp.
Hela min kropp protesterade vilt,
Men jag gick till slut upp.
Gröten kokade över och jag spillde kaffe på mig själv. 
Ingen bra start på dagen.
Men efter några klunkar kaffe så piggnade jag till.

(null)

Nu är jag på väg till Hbg för att ta snabbtåget mot Malmö.
Hoppas hoppas verkligen att den här föreläsningen är värd det.
Sen åker jag hem lite tidigare. 
Jag ska nämligen besöka tandläkaren.
Jag ser verkligen inte fram emot det besöket, ett besök fyllt av smärta och som resulterar i en tunnare plånbok.
Men men det är ett ont måste.

————————————-—🌸————————————

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0