Söndag!!

Teet är kallt i muggen.
Smulorna är det enda som avslöjar min kvällsmåltid, majskakor.
Egentligen borde jag lagat en ordentlig måltid så jag hade haft matlåda imorgon...men orken va inte där.

Jag har fått min matkasse iallafall från Linas. Det va en hel del smaskiga veggies 😍
Imorgon ska jag laga första rätten, lär bli en del matlådor där. 

Idag fick jag lite sovmorgon. Jag jobbade igår till 02.30. Körde tågersättning och fick ha med en hel del dryga människor att göra.
Men jag överlevde och det va riktigt skönt att komma hem och lägga sig. 
Viktor kom med tjejerna lite efter 10.
Sen gick tiden och plötsligt va det dags för Nova att åka på kalas. 
Busfabriken va destinationen och efter att jag lämnat henne tog jag och Lava en efterlängtad stund för oss själva. 
Vi åkte ner till stan och åt en god middag.
Det va så mysigt, att få lite tid med henne själv.  
Mammas älskade tjej ❤️❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Dessa stunderna är så värdefulla. 
Men de är oxå en väckarklocka. 
Att man inte ska ta för givet att relationen kommer av sig själv. Man måste vårda även den här relationen.
Att bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord, det händer inte så ofta. 
Ofta är det andra saker som stjäler din uppmärksamhet....och när man inser detta så gör det ont.
För jag vet vad jag förlorar.
Jag vet vem jag åsidosätter.
Jag vet att det är helt fel prioritering.

Mina barn är mitt allt i detta livet och jag kommer göra allt i min makt för att dom ska känna den kärleken...inte bara höra mig säga orden.
Jag vill under inga omständigheter att mina barn ska behöva tävla med en jäkla mobil.
Dom förtjänar min fulla uppmärksamhet och inget annat. 
När vi satt och åt och pratade så satt en familj bredvid oss.
Mamman och pappan satt och pratade medan barnen satt med varsin mobil. Vi satt där i en timme och under den timmen sa föräldrarna och barnen inte ETT ENDA ORD till varandra.
Jag menar....vart är vi på väg egentligen.

Efter kalaset åkte vi hem till Fia och Christian.
Vi åt äppelkaka som Fia hade bakat och sen kollade vi på ett av de mest pinsamma programmen jag nånsin sett.
"Hemliga beundrare" heter den.
Det är skämskudden DeLuxe på den haha 😂
(null)

(null)

Nu ligger jag i soffan och väntar på att John Blund ska komma.
Än sålänge så lyser han med sin frånvaro.
Imorgon är det skola igen....tills dess 😴✨

God natt och sov gott

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0