Fredagsmys med Lava

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nova övergav mig och Lava idag, hon ville ha sovis med Ebba. 
Så nu har jag och Lava precis ätit vår hemmagjorda pizza och det är dags för film. 

Idag tog jag min första PW på väldigt länge. Jag körde sen ett pass här hemma. 
Det va så så skönt. 

Igår jobbade jag. Ännu en natt på bussen, ute på vägen. 
Allt gick bra tills jag körde den sista turen. 
Då va det en man som inte tyckte att han skulle gå av bussen. 
Det blev lite intensivt men till slut fick jag av honom. 
Det va längesen jag hade en sån bråkig resenär. Hoppas det dröjer till nästa gång. 

Gårdagen förde ändå nåt bra med sig. En trevlig kollega gav mig en ros 😊 
Även om jag är rätt skeptisk till dessa "högtiderna" så va det ändå en fin gest. 

Nu ligger Lava bredvid mig och hostar. Täcket är över både henne och mig.
Mysfaktorn är hög, mysigt hög. 

God kväll på er ⭐️ önskar er en trevlig fredag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0