God morgon

Med Danny Saucedo i hörlurarna promenerar jag den välbekanta sträckan till stationen.
Det är kallt len det gör inget.
Jag behöver kylan för att vakna. 

Igår jobbade jag, va hemma vid 00.00. 
Sen tog det åtminstånde en timme innan jag somnade. Så när klockan ringde 05.30 imorse va allt väldigt diffust. 

Körningen igår gick bra. Jag va på bra humör och alla verkade så positiva. Kan det ha något att göra med det faktum att solen lös på oss igår. 
Solen, denna underbara sak. Den ger verkligen liv.

Nu är jag på väg till Malmö. Föreläsningen börjar 08.15 och innan dess ska jag och Emma försöka oss på en andra komplettering av vårt SAG arbete. Bara lite småsaker men det ska ändå göras. 
Det hade varit skönt att ha det avcheckat nu med allt annat som snurrar runt oss, men du kavlar vi upp armarna och blir klara....en gång för alla.

Himlen äger alla färger som tillhör en tidig morgon. 
Det verkar bli en fin dag. 
Det enda som mörkar denna fina dag är Lava dom ligger hemma hos Viktor och är sjuk. 
Det är hennes tur nu med influensan.
Hoppas hon blir frisk till på fredag, då är det kalas som står på agendan. 

Viktor tar henne idag medan jag åker med Nova till gymnastiken. 
Får se om jag ska ta med henne hem sen eller hur jag ska göra. Viktor tränar innebandy idag så det blir nog så. 

Ha en fin dag alla 🌸 

(null)

(null)
(Ville bara visa vår otroligt stiliga uniform 😊)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0