Livet

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

Bilderna representerar livet. 
Äta
Jobba 
Sova

Fast kanske inte i inbördes ordning. 
Det enda som saknas där är en bild på gymmet. Annars är det en bra summering av mitt liv i nuläget.

Det är takt med tid men för tillfället så går det.
Jag har jobbat hela helgen, känns bra trots mim jäkla förkylning som inte vill ge med sig. 

Imorgon är det jobb igen. Tur att jag har Viktor just nu. Vi hjälps ju åt men just nu kommer jag behöva hans hjälp mer än han behöver min. Men eftersom han är den fina hjälpsamma person som han är så blir det inga problem.

Som han sa idag när jag pratade med honom:
- Vi löser det tillsammans, det har vi alltid gjort och det kommer vi alltid att göra. Vi hjälps åt 😊

Fina Viktor, tack för att du är du 🌸

Nu ska jag strax lägga mig. Är inte jättetrött men borde lägga mig så jag får mina timmar sömn ändå. Imorgon blir det en tripp till Billesholm 😊

Natti natti ⭐️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0