När orken tar slut

(null)

(null)

(null)

(null)

Så här ser min vardag ut för tillfället. 
Snor, hosta och en massa frukt för att få i mig de vitaminer jag behöver. 
Idag har väl ändå varit en bättre dag men fortfarande får jag hostattacker från helvetet själv. 
Det verkar ha satt sig i mina bihålor nu, men tack vare min fina spruta som ni ser på bilden så rensar jag bort eventuella bakterier hela tiden. 
Nä nu får det räcka med sjukdomar faktiskt.

Orken har varit som bortblåst och med den försvann oxå min lust till plugget.
Känner att jag försvann där ett tag, fick inget gjort. Och i vanlig ordning så kommer skuldkänslorna som ett brev på posten. 

Idag hade jag ett obligatorisk seminarium, men jag mådde så dåligt när klockan ringde att jag valde att stanna hemma.
Det känns för jäkligt men samtidigt blir jag så arg på mig själv att jag inte bara tillåter mig själv att få vara sjuk. 
Jag är ALDRIG sjuk annars. 
När kroppen då säger ifrån, vad gör jag då. Då pressar jag den ännu mer. 
Då vänder jag mig själv ryggen och struntar i vad den försöker säga mig. 
Jag som har lärt mig den hårda läxar gällande det. 
Skäms på mig själv. 

Viktor va här innan och lämnade av Lava. Hon trillade igår i skolan och slog sitt knä så hon kunde inte vara med på gymnastiken idag. Hon stannade hemma med mig. 
Vi sjöng och spelade lite keyboard. 
Sen kom Nova hem oxå, Viktor skulle träna innebandy så båda två sover hos mig inatt. 

Jag blev klar med Björnstad idag. Skrev båda recensionerna till den och Pojkarna. 
Skönt att ha det gjort iallafall. 

Nu kan jag äntligen påbörja Kepler ERAN 👏🏼

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0