Träning

Nova och jag åkte iväg på träningen ikväll. Lava är ju fortfarande dålig så det blev inget för henne. 

(null)

(null)

En bra bok och lite gott att äta medan man väntar ut tiden.

Idag va en lång dag. Det kändes när jag satt på tåget hem. 
Jäspningarna kom med jämna mellanrum. 
Ögonen vattnades av tröttheten. 
Huvudet ville bara vila lite men jag vågade inte, då hade jag säkert hamnat i Göteborg eller nåt. 

Kroppen klarar detta med jobb och plugg, allt handlar om att hitta viljan att orka. 
Jag vet att det inte går eller är hållbart i längden men just nu får det vara så.
Men om jag ska vara ärlig så är det inte tröttheten som är det jobbigaste. 
Det är tiden jag förlorar med barnen. 
Den får jag aldrig tillbaka, det gör ont. Jag vet varför jag gör detta men det gör inte mindre ont för det.

Dessutom har kroppen börjar bli starkare nu. Nu vill jag komma igång med träningen igen. 
Bara den promenaden till stationen idag kändes så skön. Ville få längre men skulle ju till skolan. 

Snart för jag pressa in en timme eller två på gymmet. Bygga upp en skön träningsvärk 😉
Kroppen vill jobba, svettas.
Musklerna protesterar om dom inte får pressas. 
Snart är det dags!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0