god morgon

*jäsp* så nu e ja vaken iallafall.
Det är så roligt för det slår aldrig fel, när man vill sova länge eller e ledig så är det alltid någon som ska ringa eller oftast flera stycken som ska ringa och väcka en.
kl 7.00 "Hej! du sov väl inte"
eh!! jooo!! bara för att jag brukar jobba tidiga mornar så tror alla att jag alltid är uppe kl 6 på morgonen.
så nu har jag börjar stänga av mobilen när jag e e ledig och GUD va skönt det är att kunna sova tills man vaknar.

Igår så var jag ledig och jag hade stängt av mobilen för jag var riktigt trött och behövde verkligen sova ut. Kl. 7.30 så ringer det på dörren.
Jag tänkte bara vem fan e det som ringer på så här tidigt, så jag gick och skulle öppna och då ser jag hur nycklen som vi har hängt i dörren till såna som behöver komma in i lägenheten om vi inte är hemma bara försvinner och där står jag i bh och trosor i hallen...hehe inte så kul. Det var iallafall några som skulle göra vid vårt avlopp och dom hade skickat en lapp till oss om detta men det hade ju jag glömt. Så det blev inte någon sovmorgon där inte.

snart ska jag och syrran in till väla och sen ut o äta på harrys tror jag. sen bär det av till pappa.
have a nice day////bella

Kommentarer
Postat av: romina

jos jos mycket myyyss<<3<3<3<3<3

2008-10-03 @ 11:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0