Jodå!

Lava älskar att bada hehe, det kanske inte ser så ut på det fotot ni har fått men det gör hon verkligen hehe. Just nu sla leker viktor med henne lite och snart ska jag ner och ta tvätten med mig...japp det är tvätt dags...ska bli intressant att se hur det ska gå med det. Viktor ska på möte på arbetsförmedlingen idag så ja får tvätta själv hehe...lycka till säger jag bara. Jaja vi får se hur det blir med det allt går bara man vill.

Vi gjorde varma mackor och kollade film igår kväll...mysigt!! eller viktor och emil kollade på film..hehe jag sprang mest och kollade lillgumman och städade hehe....har lite svårt för att koppla av när jag är hemma....märks det!!!

Ajaj nu skriker hon och jag känner bara hur det spänner i brösten...ajj!!!

Nä nu får jag nog ta henne...hon vill inte alls vara med viktor nu hehe...kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0