Aaarrggghh!!!

                                                      JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ DESSA J***LA MYNDIGHETERNA.

Nu är det igång med krånglet igen, A-kassan ska bara hålla på och krångla med allt och alla.
Dom är sååååå dryga när det gäller att hjälpa andra men så fort dom sk ha nåt så ska det gå snabbbt som fan.

Och så inkompetenta oxå, Dom som sitter och svarar på mailen behöver tydligen ingen direkt utbildning...det räcker att dom kan säga hej och hejdå så får dom jobbet...okej! nu kanske jag överdrev lite men allvarligt. Den personen som hade svarat på mitt mail kunde inte svenska språket särskilt väl..jag fick praktiskt taget gissa mig till vad det stod.
Och den enda frgan som jag hade ställt i mailet fick jag inte ens svar på.....aahh!!! är det konstigt att folk hamnar hos kronofogden med såna idioter till hjälp.

Synd att det är fredag idag...vet inte om det är någon på kundservice under helgerna. Jag ska iallafall ringa imorgon ändå....grr!! laddar upp för ett sju helvetes samtal.

////bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0