hemma hos mig själv

japp! japp!

Har precis pratat färdigt med min syster....40 minuter och absolut inget vettigt sagt hehe...sånt är det!!
Fick en riktigt sur uppstötning nu när jag pratade med henne...ajaj vad det brände i halsen. Vad hade jag inte gjort för en samarin nu...buhu!!! är det meningen att man ska lida sååååå.....
Sitter och suger på en isbit nu...lindrar lite iallaflall.

Snart ska jag o viktor titta lite tv...det är film ikväll.
Vi får väl se vem som får sin vilja igenom.....jag vill se "när lammen tystnar" och han vill se "alien vs predator".

Fick en glad överraskning idag när vi hade varit hos Annbritt o Jocke. Jocke lånade bilen när han skulle iväg o handla mer färg...tänkte inte mer på det sen.Sen skulle vi köra hem och då tittar jag bara lite på bensinmätaren...och vipps så var den full hehe.....lille Jocke had evarit så snäll och tankat vår bil.
Det roliga var att vi behövde faktiskt bensin nu...precis innan löning så är man inte speciellt rik så det var verkligen välkommet. Vill bara kunna ge igen oxå...försöker hjälpa så gott man kan för att återgälda hjälpen.
Snart ska vi iväg och köpa spjälsäng och skötbord och det ska svärföräldrarna oxå betala för.....vi är verkligen bortskämda *ler* nästan lite så man skäms *rodnar*. 

                                         
                                           *  Men ni ska veta att vi uppskattar verkligen all den hjälp ni ger  *

Dagen ros går till Ann-Britt & Jocke =0)

ha en underbar kväll så ses vi imorgon

//viktor o bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0