Lasagne =0)

det blir middagen idag...mums!! man är lite för lat ibland när man sa laga mat. Jag tror att allt ska vara så svårt att göra när det egentligen är sååå enkelt!! det mesta sköter ju sig själv.
Ja så nu ska vi snart äta sen ska vi på bio o kolla på Valkyria =) ska bli kul!
Tror peter och Kristian oxå ska med så vi blir några stycken. 

Sen är det väl sängen som kallar? Har varit iväg med viktor idag och hållt han sällskap i saras lägenhet. Två gånger till sen är det klart där iallafall. 
Vi var på arbetsförmedlingen idag och hämtade papper till viktor så han ska kunna få pengar...men jag får säga det at LITE trögfattade är dom där nere, Det ska vara svårt att få fram ett papper, iallafall om man jobbar där. Jag fattar inte varför man inte ger han pappret direkt om det nu är så viktigt...nä då ska man åka dit en gång till abara precis för att hämta det här papparet och sen ska man fylla i det...och SEN ska man skicka in det. Och att dom har en handläggningstid på sådär 6 veckor det råkar dom inte nämna....idioter!!!

Nä man ska helst inte ha nåt att göra med dom!!

Oj nu glömmer jag maten...ha det så bra/////bella 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0