Yrsel & illamående!!

Det var vad jag fick uppleva idag hos barnmorskan. Jag låg för länge på britsen så bebisen klämde på min kroppspulsåder och min lilla hjärna fick inget blod. Jag kände bara hur jag blev Svettig i pannan och fick svårt att andas o då sa barnmorskan till mig att jag skulle lägga mig  på sidan. Sen mådde jag jätteilla ett bra tag...nä usch!! det var inte kul!! men bebisen börjar väga lite mer nu så då är det väl lättare att man mår såhär.

Vi var på föräldrautbildningen idag..sista gången!! Det var faktiskt rätt skönt även om det har varit väldigt givande så vill mn intr ha det hängandes över sig. Så nu har jag två gånger till hos barnmorskan sen är det dags tror jag.

Så är jag nervös nu?? nej faktiskt inte, är väldigt harmonisk nu...mer nyfiken än rädd.
Det kommer att gå jättebra och vi kommer få en underbar liten bebis snart...det är det enda jag behöver tänka på nu.

Det enda jag möjligtvis oroar mig för är väl namn....hm!! vi har fortfarande inte hittat nåt bra pojknamn. Men det kommer väl av sig själv.
////bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0