......

just nu så ligger lillgumman och snusar på min hals...gud vad jag älskar henne. vi låg i sängen ett tag efter vi hade vaknat, vi låg där och pratade och log mot varandra...hon är så otroligt söt!!
den här söta lilla flickan hade kissat igenom sin blöja och på mitt lakan inatt, hon kunde inte vara nöjdare hehe.

vi var på väla igår och då köpte sara en pyjamas till henne och den blev oxå lite kissig, men vi ska tvätta imorgon så det gör inget.
bvc idag, hoppas att hon har gått upp bra i vikt. det känns som det i min arm iallafall.
imorgon skulle jag egentligen träffa milla men hon var tvyngen att jobba så det blev inget, så imorgon ska jag faktiskt sticka och träna efter vi har tvättat och då ska viktor vara hemma själv med lillan. första gången han är hemma själv en längre tid med henne. han blev lite sur igår när jag sa det till honom, han menade att jag inte behövde testa honom ochatt jag inte litade på honom men det gör jag visst. det är mer för min skull och för att jag ska kunna ta bort mina hjärnspöken om att nåt hemsk kommer hända om jag inte är här med henne. det är svårt att förklara men jag behöver se att allt går bra fast jag inte är hemme, sen när jag kommer hem och han säger att allt har gått bra så kan jag släppa det sen. Och det är bättre att han känner efter hur det känns att vara själv med henne när jag är i närheten än att han gör det när jag är uppe i ullared.

nä det ska bli kul att se hur det går, jag tror att det kommer gå jättebra och jag tror att han oxå behöver få vara lite själv med henne...ja kommer ju springandes så fort hon gnäller..och det vet viktor..så därför måsta jag vara härifrån så han får känna efter hur det känns att vara själv med henne.

snart kommer sara och johanna, hon ville följa med mig till bvc idag..vi får se om jag får en syl i vädret då hehe det fick jag ju inte sist hon var med.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0