hej hej

nu så åker vi snart, vi ska till Ulla o Lasse. Jag ska vara i Billesholm kl 12.30. Jag o Lava låg o vila så vi vaknade nyss hehe....snacka om att jag blev stirri då, jag trodde att klockan var mycket mer.

Vi var på spring hill igår..jag köpte klonger o strumpor till viktor och ett par leggings till mig. Ann-Britt hade varit där och köpt bodysar till Lava o när jag var där så hade dom fått i en ny som hon inte hade köpt...så den köpte jag. Lava har på sig den idag...den passar perfekt, vilket är mer än vad man kan säga om mina leggings hehe.

men nu ska jag packa skötväskan så den är klar...imorgon är det ullared som gäller hehe...shopping!!!!

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0