ny bil!

Ja igår var jag och viktor och tittade på en ford mondeo, den var fin så vi bestämde oss för att ta den. så imorgon så ska vi byta bil. Jag får ge upp min lilla pärla för en....ja vad det nu är...men det blir jag väl varse om.
Jag ska åka till pappa och få hans autograf, sen så är det tvätt som gäller, både bilen ch kläderna hehe.

Lava hade ingen feber imorse,,,bra! vi får se hur det blir ikväll. Jag ska strax till föräldragruppen, första gången idag. Hoppas att det är bra människor där. Isåfall kan man få kontakt med nån o kanske få en ny vän hehe. Man vet aldrig.

Nu ska jag titta färdigt på OZ sen så ska vi äta lite lunch. Adjö adjö!!

Kommentarer
Postat av: romina

woowww hittat till OZ nu!?:D haha bästa serien som finns.älska den

2009-10-05 @ 00:23:30
URL: http://romina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0