god kväll!!

just nu så sitter jag och viktor och tittar på hells kitchen...såå roligt!! förstår inte att <man kan vara så elak...men det är nog mycket skådespel oxå hehe.

Lavas farmor har varit här idag...jag bjöd på lasagne...mycket gott!!
Vi fick två bodysar av henne och ett paket blöjor...det behövs alltid så det är bra....tack så mycket!

Har varit så trött idag....jag brukar ju vara ute och gå med lava efter klockan 9 men icke idag...ville inte gå upp egentligen men Lava övertalade mig. Har nog ovit riktigt dåligt inatt...har inte märkt nåt själv men tydligen så är det så.

Banken har inte ringt idag...tyvärr! ringer dom inte imorgon innan klockan 12 så ringer jag själv. vill inte sitta och vänta.
Jag fick ett mail från förskolan ibjuv idag och det var inte bra. I mailet så stod där att jag inte kunde sätta upp lava i kö till förskolan, så nu måste jag ringa dom oxå imorgon och få svar på hur jag egentligen ska göra. Jag måste ringa mitt jobb oxå och få reda på hur jag ska göra när jag börjar...vet inte hur det hela går till. Dom har ju installerat en ny betalmaskin så den måsta jag oxå lära mig. jaja vi får se hur det blir.

god natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0