god morgon!

Pigg och vaken...eh!! nä inte direkt hehe, gud vad jag e trött nu förtiden...det kan bero på att jag äter min lilla diet.
Har gått ner ytterligare 1 kilo hihi...nöjd så nöjd så!!!

Nu ska jag morna mig lite sen ska jag ge lava sin mat...sen är det prmenad som gäller. Det har blivit så otroligt skönt med den här promenaden på morgonen...om man kommer ut då såklart. Det är skönt att rensa tankarna. Vi verkar ha fått fint väder idag och det gör bara det hela ännu bättre.

Tänkte ringa mitt jobb nu och prata med dom lite...hoppas man får några vettiga svar. Jag får väl antagligen åka dit och prata med dom. Jag tänkte iasåfall hämta min väska med alla mina saker till jobb. Det är väl snart dags att plocka ner kläderna från vinden oxå.

Jag ringde förskolan nu precis men som vanligt ingen som svarade.

Jaja nu ska jag ta upp lava...hon sitter och hyperventilerar i babysittern hehe....hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0