promenad!

Nu har vi kommit hem. Jag gick själv idag...behövde rensa mina tankar. När jag var ute och gick så började jag titta på var jag egentligen går, alltså det är så fint där vi brukar gå. Jag tog lite bilder som ni kunde få se.



jättefina hus är här. väldigt gammeldags stuk över det hela.





underbart att gå här och höra fåglarna kvittra. Här är nån slags romersk byggnad.





Här stod vi och matade ankorna idag.



Denna uppförsbacken är inte dålig hehe, när man har gått i ett bra tempo hela vägen så är denna rätt tung.

va!! va sa du Lava? ser du inget hehe

Lava brukar somna efter typ 5 minuter.





Lava var glad när hon hade ätit upp sin gröt hehe..puss på dig min lilla flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0