pust!!

Nu är vi äntligen hemma...eller vi har varit hemma ett tag nu.
Jag är riktigt trött nu, sitter vid datorn och äter lite. Ska nog gå och lägga mig och vila en stund snart.
Viktor o emil o stefan sitter och spelar NHL nu och det roar inte mig så mycket.

Vi har varit i mörarp en kort stund idag, viktor skulle "hälsa på" tina och fredrik och då passade vi på och lämna av Lava till farmor och farfar. Sen åkte jag till Bjuv och träffade min kusin. Där fikade jag och pratade lite meddem...väldigt trevligt!! jag fick några råd inför husköpet så det tackar jag för.

Sen kom viktor och hämtade mig och då for vi iväg till Gunnarstorp (viktor skulle pilla på sin bil). Sen när han var klar så åkte vi hem och nu e jag här. Det har varit en lång dag idag...det känns!!

Imorgon ska vi väl till Mörarp igen och "hälsa på". Jag får passa på och dricka mycket kaffe så kanske jag pallar trycket. Nä men som sagt nu ska jag lägga mig på sofflocket.

Hejhej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Husköp? Har ni köpt hus? GRATTIS i så fall!!!! Vart blev det då?

2009-09-19 @ 20:03:45
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0