1 års kalas

japp igår firade vi lilla Lava med buller och bång. Det blev ett väldigt lyckat kalas och alla verkade nöjda. Ann-britt och Jocke och Sara stannad och hjälpte oss sen att röja undan. Lava fick en massa fina grejer...kläder och leksaker och pengar som hamnade i spargrisen. Vi får snart tömma den....spyr väl snart så full den är hehe.
Nu ska jag snart iväg till jobb, det blir en lååång dag idag. Ska köra 219 hela dagen idag.

här kommer lite bilder från kalaset igår:



här har ni fördelsegrisen *ler*



Lava med Moster och Johanna




Prinsessan åker på en fin bil som hon har fått av Faster sabina...den är väldigt populär *ler*

Minna och Jasmine

Farmor och farfar

Anders, malin och Linus!

Bodel och tomas och "lilla" jag

Mattias och Ami och bodel

Gammel farfar och farmor och Uffe!!!

Lilla Lava

Kewin blev lite förvånad hehe

här skådar vi några gäster

Mamma, Robin och Tomas

Så fin min älskling är i glitterband hehe

så här såg tårtan ut innan Lava började äta.

Jag ska äta alldeles själv!



Mmm!! tårta...gott!!!

Pappa tvättar mig efter min tårtdebut hehe



Farfar och Lava


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0