efterbesiktning!!

Ada kommer med bilen nu vid 12 tiden...det blir till att hämta Lava på dagis och sen bär det iväg till efterbesiktning. Jag kommer vara sååå nervös...jag hoppas hoppas att den går igenom.

Har precis beställt tårta nu till viktors kalas...hihi låter så roligt att säga "kalas"...han är ju stor nu jue.
Så det bjuds på smörgåstårta alla ni som vill komma =0)

Nu hade jag tänkt vara lite duktig här hemma och städa lite...putsa fönster oxå om jag får för Nova.
Mamma och Kewin kommer senare och ska äta middag...ska bli kul. Jag tänkte bjuda på flygande jakob...det är en klassiker hehe.

Men nu måste jag sätta igång med städningen om jag ska hinna allt. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0